Taj mali, crni vrag
što je u mene ušao
po mom telu lomi, haos pravi
čini se, o glavi radi mi

Ti si mi ga, slutim, poslala
da bi meni dušu uzela
moju propast da bi videla

Gorim, znojim se
za svoj život bojim se
puls mi pipaju
gde me boli, pitaju
i traže, traže, žarište traže
mali vraže, ženo moja

Hoće sad da leče me
a ja kažem, neću, ne
kad mi kucne zadnji čas
ti ćes biti moj by pass

Ta mala aždaja
što mi je u snove banula
da je žena, predugo je krila
živog me je ona spalila

Ti si mi je, slutim, poslala
da bi meni dušu uzela
moju propast da bi videla

Gorim, znojim se
za svoj život bojim se
puls mi pipaju
gde me boli, pitaju
i traže, traže, žarište traže
mali vraže, ženo moja

Gorim, znojim se
za svoj život bojim se
puls mi pipaju
gde me boli, pitaju
i traže, traže, žarište traže
mali vraže, ženo moja

1 komentar(a):

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail