Ako je svijet tek pred nama,
kao što kažeš ti,
- onda ruku mi daj kao nekad,
pa se nećeš osjećati tu
kao stranac...
kao stranac koji kroz život luta sam.

Želiš li znati moje misli,
evo ti dnevnik moj...
možda shvatit ćeš tad da te volim,
pa se nećeš vraćati svaki put kao stranac...
kao stranac što u samoći provodi dan.

Jer - za našu ljubav još ima nade,
osjećam to ..
Samo - dijelimo sve...
radost i bol, dobro i zlo.
Treba hrabrosti;
jednom još da se počne sve.

Ako i ti želiš isto ono što želim ja,
onda skini tu masku sa lica
i ne vraćaj se u ovaj dom
kao stranac...
kao stranac
koji samo sebe nosi u srcu svom.

Dragi, skini tu masku sa lica
i ne vraćaj se svaki
put kao stranac...
kao stranac...
kao stranac

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail