Tražio sam nisam naš'o
sve bi zato dao
što me tjera da s tobom spavam
ne bi reći znao

Ovako dalje nema kuda
nadati se neću
sigurno ću vrlo rado
ugasiti svijeću

A onda krene krkavela
rokanje do dna
ti to meni o moralu
a ja do kočena

U aleju velikana samo fini svijet
u aleju pelikana sve bez razlike
po zasluzi

Nemoj da propustiš noć
nemoj da probdiješ san u kojem si rođen
kako da ritmujem riječ
kako da uskratim bol kad na nju se čeka

(postoji kurs akcije i postoji kurs reakcije
postoji također i kurs interakcije pa kaže)

Otimala dok je mogla
znala je da kadi
naučili je mrski jebci
kako se to radi

Navika ne blijedi lako
teško se i stvara
privikne se svaka raga
na svog gospodara

A onda krene krkavela
rokanje do dna
ti to meni o moralu
a ja do kočena

U aleju velikana samo fini svijet
u aleju pelikana sve bez razlike
po zasluzi

Nemoj da propustiš noć
nemoj da probdiješ san u kojem si rođen
kako da ritmujem riječ
kako da uskratim bol kad na nju se čeka

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail