Tri meseca sam trezan, ja sam uspeo to
jer tri meseca te, mala, nisam video
punim plućima sad dišem, kao beba čist
okrenuo sam ja drugi list

Otkud sada ta nervoza opet počinje
i taj bol sa leve strane me opominje
da bih možda s tobom bio ponovo
da nije gotovo

Mesto tebe
Mesto tebe, noćas pašće
čivas prvi, drugi, treći
mesto tebi, sve što boli
starom drugu ja ću reći

Mesto tebe, on me gleda
tebe stavljam mesto leda
kako mi je, čivas zna
čivas, druže, volim te ja

Već tri meseca sam trezan, ne znam šta mi bi
da mi se iz čista mira opet desiš ti
a taman mislio sam da me je prošlo sve
to ne zavisi od mene, zar ne

I, evo, otkud ta nervoza opet počinje
i taj bol sa leve strane me opominje
da bih možda s tobom bio ponovo
da nije gotovo

Mesto tebe
Mesto tebe, noćas pašće
čivas prvi, drugi, treći
mesto tebi, sve što boli
starom drugu ja ću reći

Mesto tebe, on me gleda
tebe stavljam mesto leda
kako mi je, čivas zna
čivas, druže, volim te ja

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail