Topla postelja, u sobi polumrak
i niko ne zna koji je dan ni koja godina
sve je kao u snu, samo da Bog to zna
da tvoje usne noćas ljube
a da to nisam ja

Da li te raduje ova krv na mojoj duši
da li te raduje što moj ceo svet se ruši
da li te raduje kada samog sebe krivim
dok si ti sa njim, ja na lekovima živim

Da podnesem bol i na nogama izdržim
sve bih ponovo samo tebe da zadržim
Da podnesem bol i na nogama izdržim
sve bih ponovo samo tebe da zadržim

Miris ljubavi, tragovi dodira
i niko ne zna koji je dan ni koja godina
sve je kao u snu, samo da Bog to zna
da tvoje usne noćas ljube
a da to nisam ja

Da li te raduje ova krv na mojoj duši
da li te raduje što moj ceo svet se ruši
da li te raduje kada samog sebe krivim
dok si ti sa njim, ja na lekovima živim

Da podnesem bol i na nogama izdržim
sve bih ponovo samo tebe da zadržim
Da podnesem bol i na nogama izdržim
sve bih ponovo samo tebe da zadržim

Da li te raduje ova krv na mojoj duši
da li te raduje što moj ceo svet se ruši
da li te raduje kada samog sebe krivim
dok si ti sa njim, ja na lekovima živim

Da podnesem bol i na nogama izdržim
sve bih ponovo samo tebe da zadržim
Da podnesem bol i na nogama izdržim
sve bih ponovo samo tebe da zadržim

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail