Nisam ja tvoja igračka, mali glupi pas,
što ga kupiš na oglas...

Miris njen, osećaš zar ne?
On se ne skida vodom,
on se skida slobodom...

Gotovo, gotovo, evo obraz, udari me
Gotovo, gotovo idi negde, prevari me
Gotovo, gubi se, ja u nju zaljubio sam se

Gotovo, gotovo, evo obraz, evo drugi
Gotovo, gotovo, noćas tvoja ljubav gubi
Gotovo, gubi se, ja u nju zaljubio sam se
Sad možeš, možeš da plačeš

Nudiš mir, stari, dobri mir,
al' sablju držim ja,
da sve već jednom presečem...

Kakva je, pitaš kakva je,
ne želiš ti taj odgovor,
ne gnjavi, vidiš da krećem...

Gotovo, gotovo, evo obraz, udari me
Gotovo, gotovo idi negde, prevari me
Gotovo, gubi se, ja u nju zaljubio sam se

Gotovo, gotovo, evo obraz, evo drugi
Gotovo, gotovo, noćas tvoja ljubav gubi
Gotovo, gubi se, ja u nju zaljubio sam se
Sad možeš, možeš da plačeš

Gotovo
Gotovo

Gotovo, gotovo, evo obraz, udari me
Gotovo, gotovo idi negde, prevari me
Gotovo, gubi se, ja u nju zaljubio sam se

Gotovo, gotovo, evo obraz, evo drugi
Gotovo, gotovo, noćas tvoja ljubav gubi
Gotovo, gubi se, ja u nju zaljubio sam se
Sad možeš, možeš da plačeš

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail