Idi, idi, ptico crna
Na nju prospi, trinaest zrna
Da joj sreću pokvariš,
nikad da ne uda se,
i na rame vrati se

Leti, leti, ptico ružna
Nek' zauvek bude tužna
Srce mi se skupilo,
još je volim, nema šta
al' đavo ne oprašta

Kriva je,
što srce više nije jako,
što sve se raspada polako,
što nemam volje da preživim

Kriva je,
za ovu moju crnu bajku,
što sam u ovom zamku živim,
kriva je, al' kako da je krivim?!

Leti, leti, ptico ružna
Nek' zauvek bude tužna
Srce mi se skupilo,
još je volim, nema šta
al' đavo ne oprašta

Kriva je,
što srce više nije jako,
što sve se raspada polako,
što nemam volje da preživim

Kriva je,
za ovu moju crnu bajku,
što sam u ovom zamku živim,
kriva je, al' kako da je krivim?!

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail