Bolom plaćam svoje greške
noći su mi duge, teške
samo dragi glas da čujem
Zar ću večno da tugujem
i u snove da verujem
vinom sreću oplakujem
Zar ću večno da tugujem
i u snove da verujem
vinom sreću oplakujem

Kad mi priđeš, zagrli me
da me samo želja mine
nežno, nežno poljubi me
Bicu i ja bolna rana
ima noći, ima dana
biću i ja bolna rana

Kad mi priđeš, zagrli me
da me samo želja mine
nežno, nežno poljubi me
Bicu i ja bolna rana
ima noći, ima dana
biću i ja bolna rana

Nebom tražim stazu duge
jutra su mi zraci tuge
samo želim glas da čujem
Zar da molim, da bolujem
ja u ljubav još verujem
naše noći oplakujem
Zar da molim, da bolujem
ja u ljubav još verujem
naše noći oplakujem

Kad mi priđeš, zagrli me
da me samo želja mine
nežno, nežno poljubi me
Bicu i ja bolna rana
ima noći, ima dana
biću i ja bolna rana

Kad mi priđeš, zagrli me
da me samo želja mine
nežno, nežno poljubi me
Bicu i ja bolna rana
ima noći, ima dana
biću i ja bolna rana

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail