Baby, baby moja
blue, yeah, blue je prava boja
baby, baby moja
blue je ona boja
jedina boja
oh yes my baby, no
baby, baby moja
blue, yeah, blue je tvoja boja
baby, baby moja, blue je ona boja
jer nebo je blue
i oči su blue
i ljubav je blue
i more je blue
a tu na plaži, pokraj mora
ja i ti i moja coca-cola ljubav
jedina moja
oh yes my baby, jes
baby, baby moja
blue, yeah, blue je prava boja
baby, baby moja, blue je ona boja
(ja ponavljam:)
jer nebo je blue
i oči su blue
i ljubav je blue
i more je blue
i pjesak je blue
i palme su blue
(al' naravno za daltonista)
svi daltonisti
rock-gitaristi
svi narkomani
domaći i strani
penzioneri
saboteri
cirkusanti
prevaranti
djeca i vojnici
teški bolesnici
mladi nirvanisti
ekshibicionisti
profesori i grobari
striptizete i mornari
psihopati, kondukteri
naši slavni fudbaleri
svi na ovu stranu
svi i ti i ti i ti
svi i ti i ti i ti!
tako, sad smo sami
tu na plaži pokraj mora
ja i ti moja coca-cola ljubav
(kao što već rekoh!)
nebo je blue
i ljubav je blue
i more je blue
i palme su blue
i pjesak je blue
i oči su blue
don't wanna be a paraplegic, baby
don't wanna be a paraplegic, baby!

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail