U ovom gradu ti si zver
I ne znam što se noći te
U srcu alarm nije oglasio
Da kaže stani, ne idi
Tu gde si poveo me
I za mnom svetla odmah ugasio

Te usne što pritisle su moje
Bile su k'o dugme za samouništenje
I ljubila sam ludo
Kao da mi je poslednje

Bio si poziv koji se ne odbija
Od nesreće je samo sreća lošija
Kad treba da vratiš je
A tek si se dočep'o nje

Taj mi se poziv sad o glavu obija
A ja samo luđa, luđa što sam starija
I posle tebe ni sa kim
Ja ne mogu da spavam

Tu gde si druge vodio
Ti lepo si govorio
Moja ljubav lako menjala te
I već sam dečje glasove
Ja čula niotkuda
A tebe tako brzo prošlo je sve

Te usne što pritisle su moje
Bile su k'o dugme za samouništenje
I ljubila sam ludo
Kao da mi je poslednje

Bio si poziv koji se ne odbija
Od nesreće je samo sreća lošija
Kad treba da vratiš je
A tek si se dočep'o nje

Taj mi se poziv sad o glavu obija
A ja samo luđa, luđa što sam starija
I posle tebe ni sa kim
Ja ne mogu da spavam

Bio si poziv koji se ne odbija
Od nesreće je samo sreća lošija
I posle tebe ni sa kim
Ja ne mogu da spavam

Taj mi se poziv sad o glavu odbija
A ja samo luđa, luđa što sam starija
I posle tebe ni sa kim
Ja ne mogu da spavam

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail