Idemo Kljunovi!

Ti misliš da ja piškim od sreće
kad popnem se gore na stejdž
a gledam gazdu kako pijan tetura
i zamišlja da je Pejdž
aj, aj, aj!

Ti misliš da sam strašno bogat
a nemam ni butik ni pejdžer
a svako jutro skačem po kući
i zamišljam da sam Džeger
aj, aj, aj!

Ooo dabogda crko rock n roll
kad ga svako svira
ooo dabogda crko rock n roll
a ja, a ja, a ja sa njima

Ajmo kljunovi!

Ti misliš da smo mi neki heroji
što ničeg se ne plaše
a ne znaš kako se teško sakrivat
kad počnu da lete flaše
aj, aj, aj!

Ti misliš da ja Jugo vozim
a više sam gladan no sit
a svako kaže - dođi do Blaže
daće ti lovu il shit
aj, aj, aj!

Ooo dabogda crko rock n roll
kad ga svako svira
ooo dabogda crko rock n roll
a ja, a ja, a ja sa njima

Crko (crko rock n roll)
crko (crko rock n roll)
crko (crko rock n roll)
crko (crko rock n roll)

Dabogda crko (crko rock n roll)
dabogda crko (crko rock n roll)
dabogda crko (crko rock n roll)
dabogda crko (crko rock n roll)

Dabogda crko (crko rock n roll)
dabogda crko (crko rock n roll)
dabogda crko (crko rock n roll)
ali mi je bedak baš to

1 komentar(a):

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail